avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dadu z miasteczka Altendorf. Mam przejechane 5818.64 kilometrów w tym 1020.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Dadu.bikestats.pl

Sierpień, 2011

Leniwie przed siebie

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 0

Oj, późno ruszyłem. Tak leniwie po pracy jak to bywa. Potem zmrok nadszedł dość szybko. Ale i tak było fajnie :)

Spacerek

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 0

Ot byle przed siebie. Tyle że jak już byłem w drodze to zapragnąłem nareszcie te Neukirchen "najechać" , czyli ten "Chlebowy Szlak" dokończyć.
Naturalnie już mi bardzo dobrze znanymi ścieżkami pomknąłem do celu, by po jego osiągnięciu zrobić pamiątkową fote. Nie będe jej tu prezentował, jest wśród moich innych zdjęć na googlu.
To tylko wioska, ale ciekawa z ładnym kościółkiem i fajnymi widokami po drodze.
Dalsza część trasy Merzbach
i spontanicznie plątanie się po leśnych szlakach. Po ostatnich obfitych powodziach niezły Off Road miejscami się zrobił. Dodaje to dreszczyku podczas spacerku. Po drodze odkrywam jeszcze ładny pamiątkowy kamyczek.

Słuchasz radia, samochodu,
Telefonu i telewizora.

A Słyszysz ?
Wiatr jak dęby kołysze w Schlebach Bruch
Skowronka na polu w Rodderfeld
Słowika na górze w Merzbach
Lub sowę na starym młyńskim kamieniu nocną porą ?

(Jak ktoś to umie lepiej przetłumaczyć to zapraszam)

A potem pomalutku skierowałem się leśnymi odstępami na placówkę. Mało co prawda było, ale już późno się zrobiło a i rano trzeba do pracy wstać.

Do lasu

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 0

Ot rekreacyjnie do lasu. Pokręcić się trochę, zmoknąć i uradowany wrócić na placówke.
Czasu mało było, poza tym późno ruszyłem a i sił mało było. Tak to jest po zarwanej nocy.

Z plecakiem

Piątek, 19 sierpnia 2011 · dodano: 19.08.2011 | Komentarze 0

Ot, taka wędrówka rowerowa przed siebie gdzie oczy poniosą. A poniosły na Rheinbach, stawy, kapliczka, bajorka leśne i inne.
Fajnie było :)

Mała runda

Piątek, 19 sierpnia 2011 · dodano: 19.08.2011 | Komentarze 0

Rano do pracy, potem do "domu" by wieczorem zrobić wypad po omacku. Jak już zapadła ciemność zauważyłem że lampka z przodu odmówiła współpracy. Oj po omacku ciężko się jedzie.

Wędrówka rowerowa

Wtorek, 16 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 0

Dziś rano rowerkiem do pracy. Właściwie to trasa to czysty spontan. Nazwałem to "wędrówką" bo całkiem inny styl jazdy. Taka też kategoria do mych wypraw została dodana. Sens w tym by pomału, jak najwolniej aby jak najwięcej zobaczyć i byle przed siebie z plecakiem na plecach i bez określonego celu. Bez planowania.
I udało się. Widziałem z 2 razy jak małe stada saren przede mną pokonywały leśna drogę po której się przemieszczałem. Coś pięknego. Taka odskocznia od tego całego zgiełku i cywilizacji.
Cóż, wszystko co fajne szybko się kończy, ale wspomnienia i zdjęcia pozostają.

Średniowiecze

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 0

Dziś ruszyłem późno po południu. Celem właściwie był tylko ten obóz rycerski u podnóża Tomburgu. Troszkę się tam pokręciłem, popatrzyłem, posłuchałem muzyki i nabrałem ochoty na małe off Road. Więc ruszyłem spontanicznie przed siebie.
Dróżki, ścieżki, błoto, kałuże pełen program. Do domu dotarłem cały ubłocony i szczęśliwy.

• Sprzęt Clifek

Tomburg zdobyty "z marszu"

Sobota, 13 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 0

W piątek montaż kasety SLX 11-32. Oryginalna Deore miała 11-28. Zmiana dokonana została w nadzieji aby poprawić ciut właściwości jazdy pod strome górki.
I po jeździe próbnej okazało się że cel został osiągnięty.
Test obejmował 3 trasy pod góre, takie już męczące. Właśnie na końcu na Tomburg z "marszu" wjechałem. Jedynie na wąskich zakrętach musiałem się nieco podeprzeć. Po prostu za wąsko było. W końcu droga na szczyt jest dla pieszych :)
Po zjeździe z Tomburga przeniosłem się w średniowiecze, a to za sprawą imprezy odbywającej się u podnóża tego zamku. Po zwiedzeniu obozowiska, posłuchaniu dawnej muzyki wróciłem niespiesznie z powrotem na placówkę.
Co to za instrument ?

Problemow technicznych ciąg dalszy

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 13.08.2011 | Komentarze 0

Wybrałem się do lasu, troszkę po górkach poszaleć. Myślałem że po wymianie łańcucha na całkiem nowy już wszystko będzie oki. No niestety, po delikatnym podjeździe, kiedy już zacząłem przyspieszać pod górę usłyszałem tak dobrze znane i niepokojące odgłosy przeskakującego łańcucha.
A więc z powrotem na placówkę.
Rozebrałem wszystko, kaseta do wymiany, wiadomo.Swoje kilometry przejechała. Przy okazji wyczyściłem i nasmarowałem na nowo łożyska z przodu i z tyłu. Teraz czekam na zamówioną na kasete.

Kategoria Na około komina

• Sprzęt Clifek

Łańcuch wymiękł pod górke.

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 09.08.2011 | Komentarze 0

Niedzielna wycieczka szybciej niż myślałem doszła do końca. Pod góre nie dał rady prawie nowy łańcuch Shimano HG 73. Po prostu sobie pękł, i to nie w miejscu łączenia. Po doraźnej naprawie wróciłem na placówkę. A na następny dzień, czyli w poniedziałek kompletny rozbiór napędu, czyszczenie wszystkiego i założenie nowego łańcucha. Tym razem KMC, ta sama firma której łańcuch był od początku w Cliffku założony.