Info

Suma podjazdów to 4225 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2014, Kwiecień2 - 0
- 2013, Lipiec4 - 0
- 2013, Czerwiec11 - 0
- 2013, Maj8 - 1
- 2012, Październik6 - 0
- 2012, Wrzesień7 - 0
- 2012, Sierpień1 - 2
- 2012, Lipiec2 - 0
- 2012, Czerwiec4 - 0
- 2012, Maj12 - 2
- 2012, Kwiecień2 - 0
- 2012, Marzec1 - 0
- 2012, Luty1 - 0
- 2011, Listopad1 - 0
- 2011, Październik2 - 0
- 2011, Wrzesień2 - 0
- 2011, Sierpień13 - 0
- 2011, Lipiec17 - 2
- 2011, Czerwiec3 - 0
- 2011, Maj1 - 0
- 2011, Kwiecień5 - 2
- 2011, Marzec5 - 1
- 2010, Wrzesień2 - 1
- 2010, Sierpień22 - 15
- 2010, Lipiec26 - 4
- 2010, Czerwiec26 - 22
- 2010, Maj5 - 2
- 2010, Kwiecień1 - 0
- DST 12.54km
- Czas 01:06
- VAVG 11.40km/h
- VMAX 26.46km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Eksperymenty i testy
Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 0
Została przeprowadzona mała modernizacja w celu poprawienia paru drobnostek które mi przeszkadzały już od dłuższego czasu. Oryginalna kierownica została zastąpiona kierownicą Tioga model Taskforce Dual. Jest to kierownica szersza przede wszystkim, 680mm. Stosowana jest co prawda do innych dziedzin rowerowego sportu, ale zgodnie z powiedzeniem " lepiej broić i żałować, niż żałować że się nie broiło" musiałem przeprowadzić ten eksperyment. Poza tym przy okazji Odi zastąpiły oryginalne gripy Kellysa.
Modernizacja okazała się strzałem w dziesiątkę. Wygraliśmy na wygodzie i stabilności. Szczególnie podczas jazdy na stojąco po luźnym podłożu. Jestem zadowolony :)